Jakie są najnowsze osiągnięcia w leczeniu HIV/AIDS?
Reklama może być Å›ciÅ›le zwiÄ…zana z sieciÄ… internetowÄ…, a dokÅ‚adniej, z witrynami internetowymi, na których bÄ™dzie usytuowana. dopasowanie przekazu reklamy do treÅ›ci witryny, na jakiej ona siÄ™ znajduje jest powszechnym dziaÅ‚aniem marketingowym w Internecie. jeÅ›li jest ona w jakiÅ› sposób powiÄ…zana z wiadomoÅ›ciÄ…, jakiej poszukuje internauta w Internecie, istnieje możliwość, że zaciekawi siÄ™ on treÅ›ciÄ… tej reklamy. Taka promocja nazywana jest reklamÄ… kontekstowÄ…, jakiej jednym z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. gdy internauta pisze ciekawiÄ…ce go sÅ‚owo w wyszukiwarce, pojawiajÄ… siÄ™ wykazy witryn zwiÄ…zanych ze sÅ‚owem kluczowym, a także reklama kontekstowa. jeÅ›li zapÅ‚ata, która jest tu nadrzÄ™dnym wymogiem na wyskoczenie reklamy, jest zadowalajÄ…ca, to adres do danej witryny promujÄ…cej zostanie ulokowany na górze listy witryn, które sÄ… rezultatem szukania. Tak wiÄ™c na reklamÄ™ owÄ… natrafiamy nieÅ›wiadomie i prawdÄ™ mówiÄ…c przypadkowo, biorÄ…c korzyÅ›ci z wyszukiwarki w sieci albo natrafiajÄ…c na jakiÅ› portal internetowy.
1. Sklep
2. Strona
3. Instrukcje
4. PrzeglÄ…daj
5. Artykuł